Vanilyasekeri34 Delircem artık ne kadar su içsemde posalı yesemde zeytinyağı içsemde kuru kayısı yesemde olmuyor neden? 😭
MelekEzgi Vanilyasekeri34 https://www.hepsiburada.com/nestle-optifibre-250-gr-p-HBV00000N20R7?magaza=Supplementler&url_src=ios-product-detail Doktorum bunu önerdi bana. Her gün bir kase yoğurda içindeki kaşıkla bir kaşık koyup yiyorum. ☺️
Eda_Esen Vanilyasekeri34 Doğadan kiraz sapı ve kayısı çayını aynı fincan içinde demleyip içince iyi geliyor ama kiraz sapının bi zararı varmı bilmiyorum araştırıp deneyebilirsiniz …
Minnakelifim03 MelekEzgi hamile misiniz bana da bu optifibre önerildi ama hamileyken kullanmak zararlı mı
Vanilyasekeri34 Gmz34- evet hem rahatsız ediyo hem gaz yapıyo hemde sindirim olmayınca kiloya dönüştürüyo extradan
Ikinciyeanne Kiraz sapını ishal yapma söktürür etkisi var hamilelikte kullanmamaya çalışmak lazım bol su lifli gıda çaresi bu sanırım az az sık yiyin büyük ihtimalle yapiyorsunuzdur
MelekEzgi Minnakelifim03 evet 33 haftalık hamileyim ☺️ Ben de biraz araştırdım kilo vermek için kullanıyorlarmış sanırım ama doktoruma güvenirim ben önerdiyse vardır bir bildiği 😉