Yelizzzz34_ Merhaba arkadaşlar 👀 28. Haftadayım ara ara başım ağrıyor baş ağrısıyla beraberde ateş basıyo yani böyle ateşim varmış gibi hissediyorum 😞 yani korkuyorum gebelik zehirlenmesi vs olabilir mi diye aranızda hiç yaşayan var mı tam belirtileri nedir?
Melisbahar Yelizzzz34_ peki neden ole düşününoz mesela bnde tansiyon cikti doktrum ondan olblr ölçüm yap dedi
Deletedmom_33 Yelizzzz34_ İdrarda protein, tansiyon yükselmesi, boyundan başa ağrı, el ve ayaklarda şişmeler oluyormuş. Az önce sağlık ocağındaki ebe anlattı küçük tansiyon biraz yüksek çıktı diye. Takip et dedi. Covid olabilirsiniz veya üşütmüş
Yelizzzz34_ Melisbahar yüksek tansiyon vardı bende daha önce bide dün karnımın üst kısmı falanda ağırdı olabilir mi diye düşündüm
Melisbahar Yelizzzz34_ bende de ckti tansiyon ama yuksek demedi sadce ölçüm yap dedi ama rahim kısmı cok aqrio bazen kimildayamioyorum