Ayseayse5664 bende hizmet hastanesine gidiyorduk sonra özel muayene açtı doktorum ama bende bazı sıkıntılar çıktı şeker ve karaciğer enzimlerimde yükseklik karaciğer için başka doktora gittim kendi doktoruma not yazdı beni arasın dedi ama kendi gittiğim doktor aramadı bile ilgisiz davrandı ve bununda riski erken doğum soğudum açıkcası doktordan aylardır onun hastayım maddi olarakta yardımcı olmadı hiç :(