Sevcen Kızlar doğum sonrası hangi konseyi aldınız ya da araştırıp almaya karar verdiğiniz marka model nedir paylaşır mısınız
Hzlkaya Sevcen ben yamuna kopçalı askılı modelini tercih etmiştim çok memnun kaldım bu doğumumda da onu takacağım tavsiye ederim
Uygar_kubra Sevcen bende yamuna aldım daha kullanmadım 20gün kaldı doğumuma o zaman kullanmaya başlicam ama çok kaliteli sıkı duruyor işe yarayacak gibi