Zeynepkizilgul Merhaba burda yeniyim lütfen yardımcı olun en başta mide ağrısı ve bulantı vardı bende şimdide karın ağrısı başladı. Karın ağrısı normal mi yoksa doktora mı gitmeliyim?
AvBurcu Zeynepkizilgul benimde ilk haftalarda kasıklarım ve belim ağrıyordu . Sanki adet olacakmışım gibi . Doktoruma söyledim, bir de kahverengi lekelenme de olunca bana Progestan vermişti