Hamilelikte insülin direnci yüksek olan var mı benim değerim 19 çıkmış baya yüksek homa-ır 4.34 doktor dikkat etmen lazım tatlı yeme dedi nasıl düşücek bilmiyorum bebeğe bir şey olur mu acaba 29 haftalığım şeker yüklemem normal çıkmıştı glukoz -75 g ogtt 0.dakika 110 çıkmıştı endişe ettim baya ailede de şeker hastalığı var çocukluğumdan beri insülin direnci ile uğraşıyorum 😞😞