yrhmdv__ benim regli sancım çok oluyordu normaldede 2-3 gün önceden başlardı. Benimde öyle ağrılarım vardı ben yüne regli olucam sandım ama benüm test vermem gerekiyordu çünkü takip etmek zorundaydım regliye 2 gün kala kan verdim ama hiç umudum yoktu sonra bi bakarım ki gebeyim hiç inanamamıştım inşallah sizinde öyle olur rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻
Yine de bu benim fikrim kendinizi gebe moduna hiç sokmamaya çalışın.😍