Ozgeliz Doğumu Haziran ortası yada Temmuz başına denk gelecek olan anneler varmı ? nasıl geçiyor hareketlerini hissediyormusunz ? İlk gebelik mi yoksa iki üç 😄
mhdmraa Ozgeliz 19 haftalık haziran sonu görünüyor hareketlerini net şekilde hissediyorum sürekli tekmeler 🥰
glsmsny Ozgeliz 20. Haftam hazıran sonu gıbı doğumum inşallah. Çok hıssetmıyorum sadece elımı koyduğumda kalp atımı hıssedıyorum 🙈
Gamze48_09 Ben 19 hftalik oldum ilk gebeliğim ama hicbir sekilde hissetmiyrm duygusuz anne misali 🤣🤣 dogum temmuz başı olacak nasipse
Harleyqueen Ben de bı kaç bıseyler hıssedıyorum ilk gebeligin oldugu ıcın tam anlayamıyorum malesef 😣
Eyluls_mom Benim ilk gebelik bu gün tam 20 haftalık olduk ben iki haftadır hareketlerini hissediyorum 🥰 özellikle sırt üstü uzanınca göbek tarafıma pıt pıt atmasını hissediyorum çok güzel bir his 🥲 Allah’ım isteyen herkese nasip etsin ❤️