Esrakky Çok iyi bir ilaçtır 20. haftama kadar bulantı kusmam vardı mahvoluyordum İçmediğim zaman gece yatmadan önce iki adet içiyorsunuz doktorunuz aksini vermediği sürece bu şekilde ilk başta başlıyor gün boyunca sizi rahatlatıyor eğer ki hala devam ediyorsa en fazla dört adede çıkartıyor doktor şöyle oda gece yine iki adet sabah kalktığınızda bir adet öğlen bir adet olmak üzere dört tane içe biliyorsunuz en fazla prospektüs de de var kullanımı .
SSK karşılıyor kadın doğum yazmıştı bana ama sağlık ocağından gidip ilacımı yazdırıyodum Bu şekilde bulantılarımın devam etmesi rahatlıyordu Gün içinde yemek yiyebiliyordum bulantım olmuyordu huzurlu bir vakit geçiriyordum ve bebeği de asla hiçbir zararı olmadığını söyledi doktorumuz bilginiz olsun endişeniz olmasın