ArslanAlininAnnesi
Bence hızlı ve çok kilo alan birinden destek beklemek yerine bu süreci daha az kiloyla sağlıklı geçiren birilerinden fikir alman daha mantıklı canım 😇
Öğünlerini sık az yapabilirsin
Karbonhidrat yerine daha sebze , protein ağırlıklı beslenebilirsin
Ara öğünler yap kendine , kuruyemiş, meyve , yoğurt, süt gibi …
Evde doktorunun önerdiği kadar hareket et
Bol su iç 3 lt yakın
Kendini pek şımartma ( çikolata, cips, asitli içecekler , şeker , hamur işi , hamburger , pizza gibi şeyleri yeme çok fazla )
🤍bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah canım