NesrinH amin canim insallah,hepimiz için hayırlısı 🙏🐣bizde özelle başlamıştık özelden devam ediyoruz bizimdw 22 02 de 39 haftalik oluyor 🐣 37.haftamda çatı muaynem var normal dogum istediğim için cati muaynesimden sonra kiminin haftasina geliyormus kiminin daha uzun sürüyormuş bakalim ne zaman gelmek isterler se 🐣 hakkımızda hayırlısı canım 🙏