Mihri3503 Ben yaptırmama taraftayım Allahımın mucizesi, emaneti sonuçta olumsuz haber alıp hamileliğimi haram etmek istemiyorum kendime…. Olumsuz sonuç alıp sağlıklı doğum yapan çok tanıdığım var… Allah evlatlarımızla intihan etmesin
Nnur1 Mihri3503 ben de gerek duymadım. Çok fazla yanlış sonuç alanlar var. Detaylı ultrasonu bekliyorum. İlk hamileliğimde de öyle yaptım. Bunda da yapıcam
ArslanAlininAnnesi Mihri3503 canım ikili testin yarı sonucunu doktor ultrasondaki analizle veriyor zaten diger ondalik kısımları kan tahlili senin yaşın kilon alkol sigara var mi o tamamlıyor. Doktorun ne diyorsa yap ihmal etme bence.
kbrckr1 Mihri3503 bugün çok gördüm böyle post devlet zorunlu kılmıyor mu 2li testi özelde gidiyor olsan devlete de yaptırmak zorundasın demişlerdi bana 🤔
Anneoluyorummmm @Mihri3503 Ben yaptırdım elbette herşey Allahtan ama elimizde imkan var bunu değerlendirmek lazım bebek sağlığı için. Çok şükür hiç bir sorun çıkmadı içim rahat 🙏 şuan 30 haftalığız şükürler olsun🙏
ArslanAlininAnnesi moom222 Mihri3503 Kaçıncı çağda yaşıyoruz elimizde imkan varken neden yaptirmayalım. İkili yapmayabilir ama 3 lü testi tavsiye ediyorum mutlaka önceden bebek sağlığı icin onlem alinabilir. Tedbirini al takdir Allah’tan. İlimle git her zaman canım doktor ne diyorsa yap. Tavsiyem budur🌺
Yasemiinny Mihri3503 normalde özelde kontrollerimi oluyorum. Her ihtimale karşı devlet hastanesinden zor bela İkili test için randevu buldum. Doktorum da ikili testi istiyorsan yaptırabilirsin dedi. Fakat onun üzerine devlet hastanesi randevumu iptal etti. Bende bu yüzden yaptıramayacağım.
Semaan Mihri3503 ilk gebeliğimde yaptırmadım doktor ikili yada dörtlü test yaptır demişti dörtlü yaptırmıştım bu gebeliğimde zorunlu koştu doktor yaptırılması lazım diye nasipse yarın olucam devletten aldım randv 700-800₺ bayılmaktansa hayırlısı allahtan