40+4 üm.Doktor bu gün için çağırdı.Şimdi hastaneye gidiyoruz.Dua edin suhuletle kavuşayım kızımla.Aynı bedende son anlarımız olduğu için, artık karnımda hissedemiyeceğim için buruğum, ama kavuşacağız koklayıp öpücem onun için de sevinçliyim❤️🥰 Rabbim evladı hasta olan tehlikede olanların yardımcısı olsun sağlıkla kavuştursun, evlat isteyenlere de hayırlı evlat nasib etsin.