Hatices aaaa anladım o da çok yaygın. Doğuştan oluyo sanırım oda. Benim de doğuştan rahim şekil bozukluğum vardı t şeklindeydi. Hamileliğe de engel demişti doktorum zaten yazın ameliyat olup tedaviyle hamile kaldım. Ama doğumla ilgili mecburi sezeryan olacağı için hiç bişey demedi bana belki rahmim duruşundan kaynaklı doktorunuz o şekilde bilgi vermiş olabilir.