Tugcely benimde ikinci hamileliğim iki hamileliğindede tiroit ilacı euthroux başladık benim değerimde yüksekmiş ilaçla düşürmeye çalışıyorlar ama şöyle bir şey yasadım ilk çocuğum da kullandıgımda bebek doğdu 10 gün kadar hastanede yattı ilaç çocuğun tiroit bezine baskı yapmış dediler çok üzüldüm ve ilacı bıraktırdı doktor sütle geçmesin diye bundada öyle birşey yasarım diye tedirginim 😒