Kızlar ben gribal enfeksiyon geçirdim 39+4üm. Cuma günü suni sancı ile doğumum gerçekleşecek. İnanılmaz derecede geniz akıntım burun tıkanıklığım vardı. Kovid değil ama grip belirtisi olan herşeyi yaşadım. Bugün koku alma yetimi kaybettim ama tat alabiliyorm bademciğim ağrıyo sadeve başka da şikayetim yok. Doğumdan önce kovidden çok korkuyorum kovid mi sizce yoksa grip mi