BurcuDiner
Ohoo canim, neler neler goreceksin daha. Ben hamileligimin baslarinda hep kabuslar goruyordum, artik uyumaya bile korkuyordum. Simdi 28 haftamdayim ve tekrar bir kac gundur korkutuluyorum. Doktoruma soyledim ve hormonlardan normal oldugunu soyledi. Bebise herhangi bi skntisi yok dedi. Kasiklarda agrida o haftalarda normal canim. Hazirla kendini uykusuz gecelere.🙏🏼💋💕