Tuana_ Kızlar bugün 23 haftalık olduk normal de bebeğim oynamadan durmaz en son pazar günü oynadı ve 3 gündür oynamıyor normal mi sizce yoksa bişi olmuş olabilir mi
herhangibirkullanici Tuana_ nasıl 3 gün boyunca oynasın diye bekleyebiliyorsunuz? Ben 3-4 saat hareket etmese aklımı çıldırıyorum. Hemen bir şeyler yer soluma yatarım ve hareket eder.
Filiko Tuana_ benimde 3 gun 4 gun oynamadığı olurdu o haftalarda kendimi acilde bulurdum iyi oldugunu duyunca içim rahatlardı doktor yeri genıs oldugu ıcın bepozisyonundan dolayı hissetmiyorsun demistı acile git istersen ıcın rahatlar
Gmz34- Tatlı yiyip soluna yattın mı canım daha küçük biraz belki ondandır ama İçin rahat etsin diye bi git istersen doktora.Ben de ondan dolayı gitmiştim doktor sen fazla birşey yemediğin için besin alamayıp kendini uykuya vermiş demişti.Tost çikolata yedim orada sonra kımıldamıştı
Mel_k Olmamıştır muhtemelen, düzensiz hareket haftaları. Benim de çok olurdu hareket etmediği o haftalarda. Aslında ediyorda sen hissetmiyorsun derdi doktor. Yeri olduğu için. Ama yine de bir acile gidip hissetmiyorum dersen hemen bakıyorlar.
herhangibirkullanici Gerçi haftanız fetal hareketler için henüz çok erken ama yine de tedbirli olmakta fayda var.
MerveeD Tuana_ bugunlerde 2 gun oynayıp 3 gun oynamaması cok normal daha kucuk ve bız hareketlerini tam hissetmiyoruz bu haftalarda böyle oluyormus doktorumuz söylemıstı bende 24+6 yım ıkı gun hissetmedim normalde cok hareketli aksam baktım kıpır kıpır sımdı bıle oynuyor masallah sız yınede şimdide hareket etmezse bır gıdın
Yalcnnaysgll Tuana_ öbür türlüde bişey varsa sana zarar verir hemen doktora görün bişey yoktur inşallah ihmal etme sakın