Kızlar napicagimi bilmiyorum 2 . Dogumum olacak Allah nasip ederse 3 4 gündür belimde ve kasımlarımda ağrı var ne siklasiyor nede geçiyor ilk doğumumda sancısız hastaneye gitmiştim ve 4 cm acilmam vardı şimdi de gitsem mi bilemedim bebek çok kasiliyor karnım taş gibi oluyor🤷♀️