Arkadaslar benım vucudumun heryerınde Ben cıkıyor once kırmızı renklı sonra kahverengıye donusuyor ama buyuk ben doktor hamılelıkten olabılecegını soyledı aynı durumu yasayan yada bı bılgısı olan varmı benı cok rahatsız etmeye basladı cunku yanıyor kasınıyor