Selamlar kızlar. 6+2 günlük hamileyim. 2 haftadır kaşıntılarla başım dertte. Sağlık ocağı ürtiker olduğunu söyledi. İlaç kullanmak istemedim jel verdi onu kullanıyorum biraz da olsa azaltıyor. Özellikle geceleri kaşıntıyla başlıyor kaşıdıkça kabarıyor ve çoğalıyor. Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda?