Yardım edin kızlar perşembe doğumum vardı korona testim pozitif çıkmış ben ne yapacam asla belirti yoktu bişey yoktu balı olacak sezeryan doğum bide ilk defa başıma böyle bişey geldi imkansız korona olmam evde çocuğum grip olmuştu bildiğiniz grip ondan kaptım diyordum ne tat kaybı ne bişey var ne olacak böyle alırlar mı yine de doğuma