Cebeci tıp fakültesinde detaylı ultrason yaptıran var mı acaba kızlar. 14 Şubat da detaylım var orda Cem hocanın hastasıyım zaten ama özelden takipliyim. 21. Haftamda radyoloji kısmından randevu aldık oradan nasıl olucak eşimi alırlar mı? Bileniniz var mı ?