Deletedmom434 kalça çıkığı ameliyatım var 5 kez ve hpv + 16-18 tip. Normal kontrollerimi yapan doktorum hep normal Doğum olur dedi. Bugün gidince önce nst yapıldı sancım çıktı. Turnusol ile bakıldı su dediğim amniyotik sıvı değilmiş. Kalça çıkığı ve hpv duyan bugün ki nöbetçi doktor normal olmaz zaten dedi. çatı muayenem yapıldı ilk kez ve çatında dar Bebek de İnmemiş kanala ve açılman da Yok dedi. Cuma 40+0 da kontrole gel dedi ama yine başka doktor olacak.
İyice karıştı görüşler farklı olunca :(