aksu5334 ikimiz de iyiyiz çok şükür ama çok kötü bir süreç geçti bizim için 🤦🏻♀️ Önce kendi sancılarımı çektim geliyor diye sonra yetmeyince suni sancı verdiler açılma çok uzun saatler sancıdan sonra açılma olmayınca ve kanama devam edince sezeryana alınmak zorunda kaldım zordu hala hastanedeyiz 🤷🏻♀️