shdshntrk Kızlar sonunda doğurdum 🤩 Öncelikle 40 haftalığı doldurmuştuk kızım gelmek bilmiyordu bolca yürüyüş yapmama etmene rağmen 41+1 e kadar bekledi miniğim 💜 20.08.2018 doğdu ömrüm herşeyim 💜 Son 2 gündürlü karnım dem sert sancım falan yoktu 20.08.2018 sabahı kalktım 10:30ta karnım yine sert 11de birden kasıklarıma sancı girmeye başladı adet sancısı gibi biraz daha kuvvetlisi sonra sancının 5 dkda bir geldiğini anladım sonra saat 2 ye kadar evde bekledim bir gelip bir gidiyordu nişanım suyum hiç birşeyim yok ... sonra duş alıp hastaneye geldik ben şok açıklık 4 cm hemen yatış... doktorum yoktu maalesef nöbetçi doktora kaldık 😖 lavman yapıldı kan alındı sancı geldikçe yürüdüm mayene edildim ve 5 cm hemşire parmak oynatamıyorum vajinanın içinde dediğinde bende bir korku oldu yinede devam ettik sancılara suni sancı verildi 3 buçuk gibi sancılar biraz daha arttı sonra tekrar muayene 1 saatte sadece yarım cm açıklık 😖 hemşire doktoru aradı geldi ve çatın dar dedi üst çatın korkutmak istemem ama muayenelerde çok zorlandım hemşire doğurabilirsin ama bebeğin kafasında sorun olabilir dedi sezaryen önerdi ve normalde olur amma bebekte sorun olursa normali kabul ederseniz sorumluluk bizde değil dedi sonra biz düşündük yinede sancı geldikçe yürüdüm tekrar muayene edip sezeryana alacaklardı birden 9 cm açıklık olduğunu öğrendik ve hemen düşünüp karar verdik sezaryen dedik ebeler beni aldılar ve normal doğum yerin beni orada tek başıma bıraktılar en zor kısım o hemşirelere hakkım helal değil sonra bağırdım tartışma çıktı kadın çay içiyor içerde ben kıvranırken ben çok sinirlendim sonra doktor geldi sezeryana alındım spiral doğum oldu 22:20de 💜herşey son buldu gibi meleğimi görünce şu an kucağımda meleğim hafif ağrılarım var şuna hala uyuşuk durumdayım geçecek inşallah bu günlerden yavrumun sağlığı herşeyden önemli kusura bakmayın uzun oldu biraz 💜
zehracinar shdshntrk Hemşire neden parmağımı oynatamıyorum dedi ki,çatınız dar olduğu için mi yoksa açılma olduğu için mi
Mirzaprens Allah analı babalı büyütsün inşallah cnm darısı başıma aklıma takılan 9 cm e kdr cekmıssın sancını neden sezaryen oldun çok mu risk vardı çatında önceden catı muayenesi olmamış mıydın
shdshntrk Mirzaprens canım olmamıştım doğum başladıktan sonra oldum doktor yapmadı 6 cm kadar bekledik çok yavaş ilerleme vardı en son sezeryaba karar verdik ama açıklığım 20 dk içinde 9 cm olmuştu kendin ittirmiyordu hissettim
Mirzaprens shdshntrk hakkında hayırlı olan buymuş ama o kdr sancı çekip sezaryana dönene çok üzülüyorum
shdshntrk Mirzaprens sorma canım normal gibi yaptım yani hiç bir sorun yoktu ama işte Allah’ın işi hakkımda en iyisi böyleymiş