1 şubat Salı günü vucudum kırgın şekilde uyandım ama hiç hastalıha baglamadım doktor kontrolum vardı kontrolume gittim çıktığımda bi anda halsizlik, grip gibi belirtiler bastırdı. Burun akıntısı,hapşırık, cok az seviyede ateş ve muazzam derecede bel, sırt agrıları.. eve geldim Akşam üstü 5 gibi yattım 21.00 e kadar kafamı kaldıramadım sonrasında eşime test verelim normal değil dedim. Gittik verdik şuan sonucum pozitif cıkmış, 35+3 deyiz. Bu zamana kadar olmadım olmadım son zamanlarda oldum ya kendimi nasıl suçluyorum sinirlerim bozuldu kalktım geri yatamadım 🥺🥺