Mrvnehir208 ben de ankara tobb etü de doğum yapacağım, doktorun dediğine göre 2022 yılı için sağlık bakanlığından hastanelere yazı gitmiş, vaka sayılarındaki yükseklik sebebiyle doğumlara babalar ve doğum fotoğrafçıları alınmayacak diye. Doktor dediki normal doğuma babalar giriyor ona bişey denmiyor ama sezaryen olunca ameliyathanede olduğu için şuan kesinlikle yasak dedi