Leylaelisa Kizlar bende dogumumu yaptim seezeryan ile bebegim kucagimda emiyor suan detaylica anlaticam insallah dualarinizi bekliyorum hizlica iyileşiyim bende
Busra2013 Leylaelisa normalmı sezeryanmu cnm kac kılo dogru kuveze fln alınmadı degılmı solunumu nasıl tamamlanmısmı herseh
asellmom Leylaelisa çok şükür sağ sağlim almışsın kucağına doktor açılmayı bekle demişti kaç cm açıklık ile girdin doğuma?
Leylaelisa Busra2013 daha once yatmistm ciger gelistirici yapilmisti iyi allaha sukur kuvezde sadecw 1 saat durdu her ihtimale karsi makat gelisti bebegim sukur iyi suan benim sezeryan acim var sadece :)
Leylaelisa Halime0638 evet sehir hastanesinde yaptm dogumumu sezeryan ile kendime gelym ilk isim buraya yazmak olcak
Dryakbts Leylaelisa bir an önce yaz canım😍 36. Haftada benim de doğumum olacak neler bekliyor beni merak ediyorum