11 haftaya yeni girdim, inanılmaz derecede bulantim oluyor hiç birsey yiyemiyorum, ayrıca istifra da ediyorum, kullanıp memnun kaldığınız bir ilaç varsa söyler misiniz lütfen, çok zor durumdayım, 4 yaşında kızım var ona bile yeterince ilgi gösteremiyorum