Latifeeee Kızlar 20 haftalık gebeyim ve maalesef corona kaptım çok ağır geçiyor 2 haftadır neredeyse hastayım kabus gibi şuan hayat çok zorlanıyorum birşey olur mu sizce zaten ilk bebeğim erken doğum oldu Buda olur diye ödüm kopuyor coronadan dolayı