Merhaba kızlar ben 5 aylık gebeyim 2 hamileliğim çok kötüyüm geceleri yatamıyorum gündüzleri de baş ağrısı çekiyorum asla iş vs yapamıyorum hasta gibiyim benimle aynı durumda olan birşey yapan var mı çözüm bulan yazarsanız çok sevinirim Allah yardımcımız olsun 🙏