Yidom canım benim de tüp bebek şuan 19+2 hamileyim. 2. Transferim de tuttu benim. Bu sefer alısık olunca akışına bıraktım ben belirti aramadım nitekim baş dönmem baygınlık geçirme hissim olmasa anlamazdım. Doktorumu arattırdı annemler iki ay annem baktı yattığımm için. Doktorum tansiyonumu ölçtürdü , düşük çıkarsa test yaptır kanda dedi . Transferin 8. Günü 150 çıktı sahan reglime 4 gün vardı öğrendiğim de 6. Haftadan sonra belirtilerim oldu.