Afro-dit Oncelikle saglikla kucaginiza almak nasip olsun tum gebeler için bu duam. Rabbim Bana da hayirlisiyla saglikli bir sekilde gebelelik nasip etsin devaminda saglikli dogurup bakip buyutmeyi nasip etsin insAllah amin uzulmeniz ve kaygilanmaniz için yazmiyorum bunu Ben yaklasik 2Ay once dogum yaptim ve ne yazık ki erken bir dogum oldu 3 - 3.5ay erken den oldu dogum ve yavrum 1hafta yasayabildi sadece ve melek oldu.. 😞 Gebelikte bende tansiyon ve idrarda protein kacagi olusmustu oyuzden. Ilk gebeligimdi Ayrica :( ve Ben hastanelere 1.5_2 saat uzakliktayim hastaneden olmus olsaydi belki erken teshis konur tedavi edilirdim kader kismet iste soyleyecek neyim var ki taktir Allah in :(