kibarim_41 canım ben hem hamile olmadan iki defa oldum ilkinde ilaçla patladı aktı gitti ilki çok şiddetli ağrılı geçti, ikincide hiç bir ilaç kullanmadım iç çamaşırsız dolaştım evde pijama sadece kendiliğinden aktı gitti öyle sonra hamile kaldım birden yine oluştu bu sefer ağrı yok sadece otururken kalkarken batma oluyordu doktorumla konuştum ağrın olmadığı sürece dokunmayalım dedi bu doğumla geçecek bir şey geçmezse müdahale ederiz dedi bebeğe zararı yok dedi ilişkiye girmeyin bir süre dedi sonra kendiliğinden geçti yine inşallahta doğumla geçer gider hepsi