Linaaaa1 Çatlatma iğnesiyle hamile kalan arkadaşlar iğne vurulduktan sonra hangi günler ilişki oldu acaba. Ben iki kere çatlatma iğnesi oldum 36. Saat ve gün aşırı demişti doktorum ama tutmadı ikisinde de maalesef
umutluanneadayi Linaaaa1 çatlatma iğnesi oldum ilk kez ama regl düzenimi bozdu düzenli olurdum hep 1 hafta öne çekti
Hira6565 Linaaaa1 bende çatlatma iğnesi ile hamile kaldım 12 haftalık oldu bebeğim kalbi durdu sonra yine yaptım kimyasal oldu 3 kez kimyasal yaşadım ben canım artık tedavi bile olmak istemiyorum çünkü piskolojim iyi deil 🤦🏻♀️ rabbim sanada nasip etsin inşallah gönlüne göre versin inşallah
Tugba_v Şuan 8aylık hamileyim 3ay çatlatma iğnesi kullandım ama benimde sonuç olumsuzdu doktora gitmeyi bıraktım stres yapmadım 3sonra hamile kaldım
Linaaaa1 Tugba_v ya evet tedavi sürecinde çok stres oluyor insan ya hayırlı olsun sağlıkla kucağına Almatı’da nasip etsin rabbim
Linaaaa1 Hira6565 tedavi süreci bile tek başına bunalıma sokuyor insanı gerçekten çok geçmiş olsun rabbim size de tez vakitte doğal yolla nasip etsin inşallah
Tugba_v Linaaaa1 amin inşallah çok teşekkür ediyorum 🙏🏼 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏼
Hira6565 Linaaaa1 Amin canım ❤️isteyen herkese inşallah bizede nasip olur sağlıkla imizi kucağımıza alırız 🥰🙏❤️
Linaaaa1 Hira6565 aminnn canım bizim içinde dua et. Bende ikinci bebek istiyorum kızıma kardeş olsun çok istiyorum tek çocuğum ben 🥰
Hira6565 Linaaaa1 inşallah vallah dua ediyorum inşallah rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın kimseyi kardeşsiz de bırakmasın gönlümüzdeki olur inşallah kurban olduğum Rabbimden tek isteğim isteyen herekese nasip olur bizede inşallah bu ay hayırlı haberlerle veririz birbirimize 🙏❤️
Linaaaa1 Hira6565 amiiin inşallah rabbim anne baba olmayı isteyen herkese anne babalığı yaşatsın inşallah🥰 inşallah güzel haberler alacağız tabiki bu ay olmazsa diğer Ay aöa mutlaka olacak inşllah. Sizin neden olmuyorfu acaba