Merhaba içimden sadece yazmak geldi.39+2 haftalık erkek bebek bekliyoruz Allahın izniyle. Yarın doktorumla konuşacağız sezeryan mı normal mı büyük ihtimalle sezeryan olacak. Nedeni ise bebeğim büyük ihtimalle yarın ki kontrol de 4 kg yu geçmiş olacak. İki üç gündür hiç uyumadım. Ne yapsam olmuyor. Geçen sene haziran ayında 5 haftalık hamile kaldığımı öğrendim. Hamd olsun Rabbime hemen olmaz derken oldu çok şükür. Ücretli öğretmenlik yapıyorum. Yaza da gelince işsizlik var tabi tek maaş eşim çalışıyor. Özel hastaneye gitmeye durum yok devletten randevu aldım. Birinci gittiğim hastane yakın diye tercih ettim lakin iki doktor değiştirdim o kadar ilgisizlerdi ki. Hatta ikili test yaptırmamı tavsiye etti doktor. Danışmandan 1 ay sonraya randevu verdi. Tabi ilk hamileliğim doktor ne diyorsa doğrudur dedim. 1 ay sonra sabahtan 7 de randevu var 9 da aldılar içeriye periantoloji doktoru bana sen haftayı kaçırdın dedi. Çok sinirlendim o zaman neden zamanında söylenmedi diyip çıktım. Başka bir devlet hastanesine geçtim çok övdüler kadın doğum bölümü. Neyse randevu aldım ve gittim. Doktorun asistanı vardı kendisi ile hiç tanışmadım. Folik asit kullandığımı söyledim. Lakin süte alerjim var dedim ne yapmalıyım dedim süt zaten sağlıklı değil dedi. Ve bana kesinlikle 3 lü testi önerdi. İstemedim ama sadece kan testi dedi. Neyse verdim. Bir sonraki ay aynı randevu aldım yine doktorun bu sefer başka asistanı vardı. 3 lü test sonucum yaşımdan dolayı bir tık sınırı aştı ve şüpheler başladı periantolojie gönderdi. Kadın bağırarak böyle şöyle testler var ama ben zaten aldırmak istemiyorum diyorsan sen bilirsin dedim ve tövbe ettim o günden sonra birdaha test VS yapmayacağım dedim. Neyse ne olursa olsun çocuğuma bakacağım dedim. Ama tabi şüpheler eşimi beni üzdü. Sabır kontrole 1 ay sonra yine aynı doktor ve yine farklı asistanı vardı yani her ay farklı doktorlar vardı biri detaylı ultrasona geç haber verdiği için özelde yaptırmak zorunda kaldım ve bana çocuğun gelişimi çok farklı ilerliyor dedi. Kafası çok büyük 4 hafta ileride. Bacakları normal adet haftasına göre ve diğer kısımları da hep farklı ilerliyor dedi. 3 lü testime baktı ve down sendrom şüphesi ile bakarız kafaları hep büyük olur dedi. Ama ben yemin ettim çünkü aşırı strese girdim bir yandan çalışıyorum. Test önerdi bende yapamayacağım dedim.gene devlete aynı doktora gttm ama kendisi ile hiç tanışmadım. Asistan dokotru 3 hafta sonra periantoloji randevu verdi test yaptır VS artık ağladım çıkınca çünkü adam akıllı kimse ilgilenmiyor birde ortaya riskli diyip gönderdi beni. Eşimle eve geldik başımızdan aşağı kaynar sular aktı ne yapıcaz dedik. Ben ağlıyorum bebek ilk 6 ayı stresli geçti hiç. Mutlu olamıyorum. Ve karar verdik babamın hediye ettiği bileziği bozup özele geçtik ve ultrason yaptığım doktor ile devam ediyorum son 3 ayım çok iyi geçti evet şüpheler hep devam etti. Annem kendi gebeliğin de abilerin de kafası çok büyük oldu dedi VS dedik ve genetik diye yorumlamaya başladı. Şeker testim iyi di şükür. Git gel doktorum da artık yorum yapmadı kabullendi test VS yaptırmayacağımı. Bu hafta ya da haftaya kucağımızda bebek inşallah. Testler her daim çok önemli kimse beni yanlış anlamasın ama gerçekten doktorun yaklaşımı da çok önemli test test diye diye stresli bir hamilelik geçirdim. Kalbi böbreği VS herşeyi iyi. Sadece haftalar hep ileride dendi şüphelendi diye test istendi. Haksız da bulmuyorum ama doktorlarım şu an ki hariç hepsi çok kötü . Dua edin sağlıkla kucağımıza alalım. Buraya kadar okuduysanız Allah razı olsun sizden 😇