Meleklerim34 Pisili benim de son 47 gün bebiş doğdu butonu gelsin ama şimdilik doğmasın minik kuşum 31.ci haftadan beri dursun diye çabalıyorum 😀
ElfErk Pisili ne zamanlar gelio acaba benim de şuan 76 gün gösteriyor.. Ben burda erken doğum hikayelerini okurken o kadar etkilendim ki.. 2 kg olan bebekler kuveze girmiyormus ayy 2 kg olsun öyle doğsun falan moduna girmsitim🙈kendi kendime dert edindim..