Kızlar 33+3 haftadayim bu gün bebeğin kalbinde küçük bir beyazlık görüldü daha önce bu haftaya kadar hiç bir sıkıntı çıkmamıştı tarama testleri yaptırmadım sadece detaylı ultrason yaptırdım ama bir problem çıkmadı onun dışında herşey normal böyle bir şey ile karşılaşan var mı doktor bu haftadan sonra yapılacak bir şey yok doğumdan sonra bakicaz dedi ama yinede 2 hafta sonra perinatoloji randevum var tekrar bakılacak doğuma az kaldı böyle bir şey başına gelipte herhangi bir sıkıntı oldu mu doğumdan sonra bebekle ilgili sorun yaşar mıyım