Sulemmmihrimah Evet kızlar hangi markaları aldınız pişik yaptı mı henüz almadım ben baby me düşünüyorum malum fiyatlar çok fena
Zeyyyn Sulemmmihrimah 4 aylık sleepy bıo natural kullanıyorum doğduğundan beri pişik olmadı bŞka beze geçmeyi cesaret edemedim pişik olur diye
Didemf Sulemmmihrimah babyme kullandım sleppy extra goon kullandım pişik olmadı babyme 1 numara çok almayın kalıbı küçük sızdırma oluyor biraz
Roza34_ Sulemmmihrimah daha kullanmadım çevremdekiler baby turco kullanmış onu tavsiye ettiler prima kadar güzelmiş…üstelik fazla cep yakmayanlardan 🙄
Neva09 Roza34_ Kırmızı paketli olanı sakın almayın kalitesi çok kötü 1 yaşındaki kızımı mahvetti yenidoğanı düşünemiyorum ama yeşil doğadanı denemedim birşey diyemem.
Burcusenkoc Sulemmmihrimah Sleepy bio natural aldım tanışma paketi 32 Li herhangi bir pişik durumu olmazsa devam edicem
nazlisucan Sulemmmihrimah ben prima aldım. Yeğenlerimde diğer bezler pişik yapmıştı bende riske girmedim prima aldım.
Roza34_ Neva09 kırmızı olanı da mı var hiç bilmiyordum 🙄yeşil olanı zaten alıcam.. Teşekkürler yine uyardığın için 🤍