Hannde Kızlar sırt üstü yatarken 27 haftamdayım komik bişeye güldüm ve karnıma ağrı girdi ve korkunç bi ağrııydı korkmam gerekn bişey mi
prensannesi1649 Hannde bebişin annecim ben varım dikkatli ol demek istemiş ve sırt üstü yatmak iyi değil sola doğru yat yada sağa doğru kb bilmiş bilmiş konuşmak istemiyorum ama doktorumun tavsiyesi
Kelebekk-0307 Bebişin sana nazikçe “karnında ben varım anne kendine gel” demek istemiş sadece 🤭 ister istemez kasiliyoruz o durumlar da bebekler uyarıcı tepki veriyor bence bir şey olmamıştır merak etme 😊
Hannde Kelebekk-0307 Çok teşekkürler genelde çok dikkat ederim hareketlerine bakarken bi anda oldu 😒 korkuttu şu an geçti şükür ilk olunca 3 dk falan sürdü çok fenaydı
Hannde prensannesi1649 Olur mu hiç öyle şey çok bilmişlik olarak düşünmedim benm bilmediğimi sen söylersin senin bilmediğini ben bilgi amaçlı var zaten bu forum tavsiyelerin için teşekkür ederim
prensannesi1649 Hannde biz birer can taşıyoruz onlar bize emant her detayına kadar zaten buradan ogreniyoruz gerek doktorlarımız dan daha önce birine tavsiyede bulundum ters cevap aldım bu yüzden sizden de aynı tepkiyi almak istemedim