Syd160531 Uyuyamayan sevgili anne / anne adayları ve hamişler ne kadar kaldı doğuma Şafak kaç 🥰 benim son 70🙏 ama sezaryen olacağı için daha az kalmış ta olabilir 🙊🥺
ElfErk Syd160531 benim de son 76 🙆♀️ çok heyecanliyim.. günü gunune mi gelir yoksa erken mi meraklardayım:)
Rabiaelif2017 Btl2652 aaa aynıyız canım benimde 32 🥰🥰 ama benim sezeryan olucak o yüzden biraz daha erken olur. Heycan varmı sende de 😊😇
Syd160531 Bebegim000 ElfErk benim ikinci gebelğim inşallah nasip olursa ilki 38.haftada gelmişti yani 1-2-3 hafta önden geleniliyorlar bebişler 😇😇
Rabiaaa46 ElfErk Syd160531 Son 80 ama merak ediyorum benim gibi özellikle akşamları solunum sıkıntısı ve hazımsızlık sıkıntısı yaşayan varmıı 😒
Kelebek1388 Syd160531 Aynı bedende son 7 saatimiz inşallah sabaha doğum var dua edin güzel anneler çok heyecanlıyım uyuyamıyorum
Syd160531 Kelebek1388 ayy ben heyecanlandım valla şimdi 😂😂 hayırlısıyla dağ salim kucağına al canım sağlıkla kavuş meleğine ❤️❤️🥰🥰🙏🙏
Esma46800 Kelebek1388 darısı bize olsun inşallah daha yolumuz uzun 134 gün var rabbim sizide kolay kurtarsın inşallah sağlıkla kucağınıza alın
ElfErk Syd160531 ayy bakalım nasıl olucak :) şimdi benim ilk olduğu için belirsizlikler biraz korkutabiliyor insani.. nasıl olucak, nasıl gecicek diye.. allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah.. hazirliklariniz ne durumda:)
Bebegim000 Syd160531 ya ne güzel bizde bütün aile toplandık herkes izne çıktı doğar diye, doğumu bekliyoruz benim bebişten ses soluk yok 🥰😂