rmeysaerdemm1 Merhaba 🌸 23 haftalık hamileyim acaba bebek haeeketleri sol tarafta hissedilir mi. Soluma yatiyorum ve gobek altimin sol tarafinda pit pit bise oynuyo ilk gebeligim hic bilmiyorum bide kasiklara yakin olunca emin olamadim bebek mi acaba
Esmaonur rmeysaerdemm1 ben hep solda hissetmiştim canım bi de kasıklarda aşağıdaydı çünkü benimki. 25ten sonra göbek çevresinde ve sağda gezmeye başladı
Ahsennnn Benimde 23+1 haftam ilk gebelik 17. Haftadan beri duyuyorum hareketlerini 23 te artık karnıma bakınca gözümle dahi görüyorum hareketlerini
Cigdem6 Bende 18+4 günlüğüm arada pıt pıt bşyler hissedyrum acaba bebeğim mi diyorum ama eşim başını göbeğime koyduğunda bariz hissedyrum 🤭🥰
Alshdksb Bende 26. Haftama kadar hep solumda hissettim sonra hem sağımda hem solumda hissediyorum şuan 31+2 olduk