Ayaz_Kuzum Yarin seker yukleme testi yapcam, açıkcası biraz tedirginim ya yüksek çıkarsa diye😰 Şekeri yüksek çıkanlar önceden bi belirtileri var mıydı? Merak ediyorum.
Gzmlerce Ayaz_Kuzum ayy bende cuma gidicem simdiden stresi basladi cikcak mi die kilolu hamile kaldm ve bebek biraz kilosu fazla cikti doktorum yapalim dedi. Tirsiyorum zaten serklaj yapildi 1 buck aydir evde yatiyorum bide bu cikmaz insallah😢
Basakcim Ayaz_Kuzum hiç bir belirtisi çıkmıyor 1.70 boyundayım 50 kg ile hamile kaldım. 12.haftamdan beri pilates yapıyorum her zaman sağlıklı beslenen biri oldum şuan34.haftadayım toplam 6 kilo aldım ama 24.haftamda gebelik şekerim çıktı