Glrsfa Yaseminggg güzel haberler alırsınız inşallah🙏Ben de orada yapacağım nasipse doğumu hangi doktora gidiyorsunuz?
Yaseminggg Glrsfa İdris hocaya gidiyorum canım son 8 gün gösteriyor ama geçen hafta gittim ntst hiç sancı yoktu 10 gün sonra gel dedi 40 haftalık oluyorum bakalım çıkacak mı
Yaseminggg nuracrr nuracrr yok hiç bişey demedi ntsde sancı çıkmadığı için daha çatı muayenesi de olmadım açıkcası
Glrsfa Yaseminggg Günler yaklaştıkça heyecan artıyor.Ben de İdris hocayı ya da Dilara hanımı düşünüyorum.