baby89 kasıklarımda ilk hamile kaldığından beri orda kerata 🤗 sert hareketleri ben daha fazla ve daha net hissediyorum ve Dr bana bu bir sıkıntı değil kanaman olmadigi sürece fakat sadece bu bebeğin biraz seni zorluyacak dedi zorlamak derken dedim yani bel ağrısı yapicak birde idrara olduğundan fazla gidiceksin çünkü senin ki orayı çok sevmiş öyle bir yayılmış ki diyor dayamış kafayı oraya takılıyor orda diyor biraz ağrılı gececek dedi ki öyle de oldu 😳 ağrıyor maalesef belim kasıklarım sırtım her yerim ama az kaldı Rabbime şükür son 100 diyecek kadar az kaldı 🤗🤗 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲