Dbdilara Benim adetim 4 gün gecikti aklıma hiç gebelik gelmedi. 4 gün sonra kanamam oldu adet kanaması gibiydi ama. 6-7 gün sürdü durdu. Diğer adetime 2 hafta kala şiddetli sancı ve kanamayla acile gittim. Betahcg 1400lerde çıktı. Beta takibinde günden güne düştü.Kanamam 2 ay boyunca hiç durmadı.Çok kötü zamanlardı ya. Her sancı geldiğinde bayılma noktasına geliyordum. Afedersiniz beyaz ve köpük gibi istifra ettim. Zehiri atmışın dediler. Allah kimseye yaşatmasın aşırı aşırı zordu.