Kızçeler 17 gün oldu sezeryanla doğum yapalı ama benim sanırım enfeksiyon kapmış 🙄🥺 ameliyat yerimin bitiş yerinde aşırı şişlik ve kızarıklık var internetten araştırmama göre enfeksiyon oranı çok yüksek dikiş yerini açıp iltahapı boşaltıyorlarmış başınıza geldimi BÖyle birşey