12mommy canım ben 34.haftamdan beri aynı seyi yaşıyorum ntsde ufak sancılarım çıkmıstı dogum hazırlıgı demisti doktorum. Suan 36 oldum hala o agrım var ve açıklıgım var.Senin haftan biraz daha erken o yuzden bi doktoruna danış mutlaka. Çok geçmis olsun Allah saglikla kucagimiza almayı nasip etsin 🌺