Yaaagmurrr 33+3 haftalık hamileyim vajinamın üstünde çok ağır bir yük var sanki yürüyemiyorum ve hareket ederken ağrılar giriyor resmen uyurken sağdan sola bile dönemiyorum çok kötüyümm😭 Neden böyle 3 gündür sizce
Zeyyyn Yaaagmurrr bebek kanala girdiyse öyle ağrılar normal ilerledikçe kaslar geriliyor sizde ağrı hissedersinz
Hlt-seyma21 Yaaagmurrr ben 28. Haftadayım, benim de böyle ağrım vardı idrar yollarında çok yüksek enfeksiyon çıktı bugün ilaç yazıldı. Doktor o sebeple ağrıyor dedi, bir idrar verin bence sağlıkocağına en azından.
ikizannesiii Yaaagmurrr Bende 33 haftalık hamileyim ne yatakta sağa sola dönebiliyorm ne de adım atabiliyorum yürümem çok zorlaştı . Kasıklarım çok ağrıyor doktorum bebeğin biri aşağı inmiş rahmi kısaltms dedi çok zorlanıyorum 😔
Gaaamzeee Bende 33 haftadayım arada oluyor rahim büyüdükçe çocuk da baskı yapıyor alışmak ve dayanmak lazım, çok rahatsız oluyorsan doktorunla görüş canım
Hlt-seyma21 Yaaagmurrr evet sağlık ocağına verin bir sonraki gün zaten çıkıyor sağlık ocağı doktoru söyler sonuçları size eğer enfeksiyon varsa doktoranıza gidersiniz ilaç yazması İçin. Endişe etmeyin çatı ağrısı da olabiliyor. Çok geçmiş olsun.
Deletedmom5545 Yaaagmurrr bende aynı sorunu 4 gün yaşadım Doktorum ile konuştum magnezyum hapını hem sabah hem akşam iç dedi Öyle yaptım geçti